Od przyszłego miesiąca, amerykańska stacja Direct TV postanowiła utworzyć nowy kanał telewizyjny dla psów. Czworonogi będę mogły oglądać programy przygotowane specjalnie dla nich. DogTV ma zamiar prezentować 3-5 minutowe klipy, które będą pełnić trzy funkcje: relaksującą, stymulującą i oswajającą. Zestresowany i smutny pies będzie miał możliwość odprężenia się, oglądając różne krajobrazy i biegające psy. Bardziej edukacyjna rola telewizji ma polegać na oswojeniu psów ze stresującymi sytuacjami. Dźwięk i ruch są ważne aby przyciągnąć psią uwagę, jednak kluczową rolę pełni warstwa wizualna. Ponieważ psy widzą jedynie kolor niebieski i żółty, kolorystyka programów będzie dostosowana do możliwości wzrokowych czworonogów. DogTV będzie dostępna w USA dla ponad 20 milionów domów przez całą dobę. W telewizji będą emitowane reklamy. Odbiorcami mają być jednak nie psy, a ich właściciele. Blok reklamowy zostanie wyemitowany w godzinach wieczornych, podczas programów zawierających wskazówki i porady od psich ekspertów. Aby móc korzystać z usług DogTV, trzeba będzie zapłacić 4,99 dolarów za miesiąc.